Ruilen of retourneren
Hoe lang is mijn bedenktijd?
Je hebt op je online-bestelling 14 dagen bedenktijd om te beslissen of je deze wilt behouden.
Je bedenktijd gaat in op de dag dat je de bestelling in ontvangst hebt genomen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Mocht het artikel niet aan je verwachtingen voldoen dan kan je binnen 14 dagen na ontvangst de schoenen die u besteld heeft retour sturen.
Je mag je bestelling alleen retour sturen als het onbeschadigd en niet gebruikt of gedragen is.
Gebruik de originele verpakking om de bestelling te retourneren en sluit de meegezonden retour-bon volledig ingevuld bij.
Let op!
Wanneer je je bestelling niet op de juiste wijze retourneert, zullen wij waardeverminderingen doorberekenen!
Wat moet u doen?
Stuur een mail naar:
verkoop@tenburenschoenmode.nl
In deze mail geef je het juiste ordernummer door en geef je aan dat je het bestelde artikel graag wilt retourneren.
Wij zullen dan een retourlabel aanmaken en deze mailen naar je mailadres die bij ons bekend is.
Print deze retourlabel uit en plak deze op het retourpakketje.
Is het een artikel uit onze Sale of een verzending buiten Nederland zijn de kosten voor retour voor eigen rekening
In de doos van je bestelde schoenen zit een retourformulier die volledig ingevuld dient te worden.
Geef het pakket af bij een PostNL servicepunt. Je ontvangt een verzendbewijs met een 3S-code.
Hiermee kan je de retourzending volgen totdat je pakket bij ons retour ontvangen is.
Je kan je retourpakket ook gratis afgeven in onze winkel.
Na ontvangst van je retourzending wordt het pakket gecontroleerd. Is je bestelling in goede orde retour ontvangen, wordt het artikel gecrediteerd/terugbetaald via dezelfde betaalmethode die je hebt aangegeven bij het plaatsen van je bestelling.
Wij streven ernaar om dit dezelfde dag af te handelen, maar uiterlijk binnen 4 werkdagen.
Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?
Het artikel moet in de oorspronkelijke staat zijn. Het mag niet gedragen, beschadigd of vuil zijn.
En dient geretourneerd te worden in de originele verpakking.
- Artikelen mogen bekeken worden en gepast. Is het artikel gedragen, gebruikt, beschadigd of vuil, dan mag het niet meer retour.
Stuur je het toch retour, dan kunnen wij waardevermindering doorberekenen. - Artikelen die retour gestuurd worden dienen deugdelijk verpakt te zijn en in dezelfde verpakking waarin je het pakket hebt ontvangen.
Stuur je het artikel retour zonder aan deze voorwaarden te voldoen kunnen wij waardevermindering doorberekenen. - Je hebt 14 dagen om te beoordelen of je de bestelling wilt houden.
Je zichttermijn gaat in op de dag van ontvangst.
- Retourneren via onze winkel is gratis.
Kosten voor retourzending zijn gratis tenzij het artikelen uit de Sale zijn of verzending buiten Nederland.
Dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.
Je ontvangt een 3S-code waarmee je de retourzending kunt volgen tot het bij ons afgeleverd is.
Retour sturen is voor eigen risico.
Ons retouradres is: - ten Buren Schoenmode
Retour
Grotestraat 174
7622 GS Borne
Mag een artikel dat ik in de SALE heb gekocht ook retour?
Voor artikelen die afgeprijsd zijn, gelden dezelfde voorwaarden voor retourneren.
Ik heb mijn artikel ontvangen, maar deze is beschadigd. Wat nu?
Al onze artikelen worden zorgvuldig gecontroleerd op kwaliteit.
Mocht je toch een artikel krijgen dat beschadigd is, en je hebt dit nog niet gedragen of gebruikt, meld de klacht dan zo snel mogelijk via het contactformulier.
Maak foto’s van de klacht en voeg deze bij. Wij zullen zo snel als mogelijk een passende oplossing aanbieden.
Ik heb een ander artikel ontvangen dan ik bestelde. Wat nu?
Al onze artikelen worden zorgvuldig geselecteerd en gecontroleerd voordat wij ze voor je verpakken en verzendklaar maken.
Mocht je desondanks toch een artikel ontvangen hebben dat je niet besteld hebt, en je hebt dit nog niet gedragen of gebruikt, meld dit dan zo snel mogelijk via ons contactformulier.
Maak één of meer foto’s waarop duidelijk herkenbaar is dat je een ander artikel hebt ontvangen dan je bestelde en voeg deze bij.
Wij zullen zo snel mogelijk een passende oplossing aanbieden.
Kan ik mijn online bestelling omruilen?
Omruilen voor een andere kleur of maat geldt als een nieuwe bestelling. Ga naar onze webshop en bestel direct online je nieuwe keus.
Doorloop het bestelproces en kies je betaalmethode. Heb je liever persoonlijk advies, kom dan naar onze winkel.
Onze deskundige medewerkers helpen je graag bij het maken van de juiste keus.
Na ontvangst van je retourzending wordt het pakket gecontroleerd. Is je bestelling in goede orde retour ontvangen, wordt het artikel gecrediteerd/terugbetaald via dezelfde betaalmethode die je hebt aangegeven bij het plaatsen van je bestelling.
Wij streven ernaar om dit dezelfde dag af te handelen, maar uiterlijk binnen 4 werkdagen. :