Vragen over bestellen via onze webshop

*
Online bestellen is eenvoudig. De meest gestelde vragen over het plaatsen van een bestelling via onze webshop vind je hieronder. Vind je het antwoord op je vraag niet terug, aarzel dan niet en neem contact met ons op via het contactformulier.
*


Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen is eenvoudig. Heb je een leuke schoen, tas of accessoire gevonden, kies eerst (indien van toepassing) je maat en leg dit artikel in je winkelmandje door op de button ‘In winkelmand plaatsen’ te klikken. Je kunt nog verder shoppen en andere artikelen toevoegen. Om af te rekenen, of de inhoud van je winkelmand te bekijken, klik je op winkelmand.

  • Vul alle gegevens correct in en controleer deze goed. Zo kunnen wij de bestelling op het juiste adres aanbieden. Wanneer PostNL je pakket niet kan bezorgen omdat je adres niet correct is, kunnen wij je bestelling opnieuw verzenden als je de kosten hiervoor aan ons hebt overgemaakt.
  • Wil je je bestelling thuisbezorgd krijgen, op een ander adres ?
    Hier maak je de keuze die het best bij jou past.

In de laatste stap geef je aan hoe je wilt betalen. Is de door jou gekozen betaalwijze goedgekeurd?
Dan word je via een beveiligde verbinding doorgestuurd naar iDEAL. 
*


Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Zodra je bestelling afgerond is, sturen we je een orderbevestiging met een uniek ordernummer. Hiermee bevestigen we het bestelproces en de ontvangst van je order. Je factuur die we meesturen met de zending is je garantiebewijs. Bewaar deze goed. 
*


Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Heb je geen orderbevestiging ontvangen, controleer dan zeker ook eens:

  • je spam-box
  • de betaling overzicht

*
Vind je daar ook je bestelling niet terug, dan is er helaas iets misgegaan tijdens het bestelproces.
Je kunt je bestelling in dit geval opnieuw plaatsen.
Twijfel je alsnog, neem dan  contact met ons op via het contactformulier of telefonisch op +31(0)74-2661529.
*


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar je bestelling te verzenden 1-3 werkdagen nadat je je bestelling hebt gedaan. Nadat je pakket door PostNL in ontvangst is genomen, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-link waarmee je je zending kunt volgen. 

Heb je meerdere artikelen besteld, dan versturen wij je bestelling in één pakket. 

Tijdens SALE periodes, speciale acties of rond feestdagen kan het zijn dat verzenden iets meer tijd in beslag neemt.
*


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel als mogelijk contact met ons op. 
Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen tussen 9.30 en 18.00 uur op +31(0)74-2661529 of anders via ons contactformulier.
Als je bestelling al is verzonden, dan kunnen we deze helaas niet meer annuleren. Je kunt dan wel de bestelling retourneren.
*

*