Vragen over de verzending van bestellingen
*

Alle informatie die je wilt hebben over het verzenden van je online bestelling vind je hieronder. Heb je toch nog een andere vraag, neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel +31(0)742661529.
*


Kan mijn bestelling naar een ander adres verzonden worden?

Woon je in Nederland, dan heb je de volgende mogelijkheden om als afleveradres op te geven:

  • Je privé-adres
  • Een bezorgadres (zowel zakelijk als privé is mogelijk)
  • Ophalen in winkel (geen verzendkosten)
    *

Worden er kosten berekend voor verzending?

Voor het verzenden van je bestelling binnen Nederland rekenen wij geen verzendkosten als de bestelwaarde hoger is dan € 75,-. Binnen Nederland rekenen wij € 6,75, dit geldt tevens voor artikelen die gekocht worden in de SALE met 50% of meer korting.

Ophalen & retourneren in onze winkel is altijd gratis.
*


Hoe weet ik wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?

Na een zorgvuldige kwaliteitscontrole maken wij je bestelling verzendklaar en dragen wij deze over aan PostNL.
Maximaal 3 werkdagen nadat je je bestelling geplaatst hebt, versturen wij je pakket.
Zodra je pakket is overgedragen aan PostNL brengen we je per e-mail op de hoogte

Hierin bevindt zich een Track & Trace-link waarmee je je bestelling kunt volgen. 

Komt de voorgestelde datum je niet uit, dan kan je vanaf het moment dat PostNL je pakket heeft ontvangen en de status ‘Gesorteerd’ is, de datum wijzigen in de PostNL-app via ‘Account’ – ‘Notificaties’ . 
*


Ik was niet thuis op moment van bezorgen. Wat nu?

Als PostNL je bestelling niet kan afleveren, dan zal er bericht achtergelaten worden met aanwijzingen. 7,